mandag 13. oktober 2008

Vil haa !

Her litt diverse plagg fra abercrombie and fitch som jeg har forferdelig lyst på!:)
Har ikke så veldig mye og gjøre nå på skolen, så jeg tenkte ''hvorfor ikke legge ut de fiine plaggene jeg vil ha'' :-) Har ikke bestilt det enda, men det er det som er planen! Håper jeg får bestilt dem!<3



Ekstremt søte farger, håper den er like fin i virkeligheten.

Har en ting for sånne skjorter, og denne var jo bare nydelig!!

Denne vesten er det ingen som kan si var stygg. Fineste vesten jeg noen gang har sett!! Den skal jeg ha uansett!!!!:-D


En flott grå t-skjorte. Forelsket meg i den med engang jeg så den!


Jeg trenger nemlig en hvit skjorte, og denne her var jo bare helt vidunderlig!


Forferdelig søt grå genser, Likte veldig godt det inni hetten!


Denne buksen var ikke spesielt fin, men så veldig god ut, og så har det seg sånn at jeg virkelig trenger en ny jogge bukse!

Røffe jeans, noe jeg også trenger, er lite med jeans hos meg for tiden!

3 kommentarer:

AK sa...

De buksene var kule:)

Madeleine sa...

Den vesten var digg! den likte jeg skikkelig godt. Også den hettegenseren med ruter i hetta :)

Kamilla sa...

Jeg likte alle de klærne veldig godt:) Men vesten! Det er første prioritet på listen min, det SKAL jeg ha :)