søndag 26. oktober 2008

Party.

Hei alle sammen.. Hatt en fin helg?
Nå sitter meg og Lise her i leiligheten til Kristoffer og Eirik.. Helt aleine.. Vi er på Radøy for dem som ikke visste det. Vi var overnattet her fordi vi var på fest her i går. Jeg er ganske fyllasjuk, fordi jeg ikke spiste en dritt i går. Så ja det ble nok litt spying på meg.. Aldri mer drikke uten og spise.. Ikke og anbefale ! Det var ganske koselig igår. Vi var bare 4 stk, men likevell var det kjekt. Det var meg, Lise, Lasse og Kriss. Men så utover natten kom Eirik hjem. Jeg drakk faktisk 7-8 pils. og for meg som ikke tåler noe særlig så var det ganske mye, pluss at jeg ikke hadde spist noe hele dagen! Jeg syns jeg begynner og tåle mer og mer.
Ha en forsatt fin dag alle sammen :)



7 kommentarer:

Shelly sa...

Hell yes! Chuck er bare helt fantastisk , jeg elsker ham <3 mihi.

Shelly sa...

Søkte på kjapt svar, en ordning av komonen i bergen, slik at de gir deg penger til halvparten av hva du enn ville ha, untatt klør og slikt selvfølgelig :)

Shelly sa...

http://www.deltager.no/BK/application/default.aspx?rU_Ids=_ctl0__ctl2__ctl0_rdUpload&rU_RId=e0af0a8d-7fd9-40a1-a965-518eaa5a20e0


er linken :)

Du trenger bare gå innnpå bergen kommune liksom.

Camilla sa...

Så ut som om dere hadde det gøy!

Helene sa...

SV: Det er førstegang-stipendet. 1600 fra september, oktober og november + det man får første gang. Jeg får bare 22000 i året.

Anonym sa...

Radøy er jo fint da.

Fpr gratis pakker fra pointshop.no, 101gratis.no og gjerrigknark.no

PS. Konkurranse på bloggen min!
-Der kan du vinne ting jeg har fått i pakkene.

Greta-G

karoline sa...

den rosa jakken er ikke solgt, om du er interessert send mail! karolinesalg.blogg.no