torsdag 9. oktober 2008

So long.

Nå er det en stund siden jeg har blogget. Men jeg har bare rett og slett ikke hatt tid.
Men kan fortelle litt om hva som har skjedd.. På Mandag eller tirsdag reiste jeg hjem til byn fordi jeg skulle til legen dagen etter. I dag skulle jeg egentlig på utplassering, men var syk. Det er noe herk.. Men ny dag i morgen, og utplasseres igjen da ! Så gleder meg litt smålig. Er blitt utplassert på Lindås, i Solhaugen barnehage. Men skal kanskje bytte til en her på Austrheim:-)
I dag har jeg bare vært inne og sovet litt og sett på tv. Har sett den nyeste episoden av Prison break<3 Og siden One tree hill og Gossip girl ikke har kommet ut enda har jeg bestemt meg for og se sesong 11 av Americas next top model=) Det er en ganske gøy serie! Og jeg syns Tyra Banks er så syykt pen ! Men er det noen som har tips til noen brae serier eller filmer jeg kan laste ned?=) Kjeder jo meg noe helt vilt her på Austrheim ellers i fritiden! Hadde vært koselig:) Men nå skal jeg se litt videre på Americas next top model så skal jeg dusje.
Sneiks <3


Ingen kommentarer: