mandag 13. oktober 2008

Skole, skole, skole

Nå sitter jeg på skolen og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi har norsk akkuratt nå og det er meningen vi skal skrive artikkel om småbarn med mobiltelefon, men så har det seg sånn at jeg ikke er så veldig flink til og skrive artikler.. Så jeg er stuck.. Jeg nekter og spørre læreren min om hjelp, fordi hun er så ekkel og har dårlig ånde.. Det er vel tilfeldigvis ingen som leser dette og vil hjelpe meg da?:) Du hadde vært en engel!
Og vi skal forresten ha 2! prøver denne uken, rett etter hverandre.. Og vi vet ikke engang hva vi skal ha lekse i.. jeg er så lei meg! Vil ikke ha dårlige karakterer, men er lei lekser og prøver allerede! Jeg føler at dette blir en veldig hektisk uke. Huff.. Liker ikke sånt!!
Kos dere videre<3

Sneiks; )



Som du sikkert skjønner så er dette artiklen min.. Det var meningen vi skull eha innledning og hele pakken, men desverre vet jeg ingenting om artikler.. Stakkars meg : ((

Ingen kommentarer: