tirsdag 21. oktober 2008

Skole nirden.

Nå har jeg ikke blogget skikkelig i det siste, har bare lagt inn små innlegg. Men det skal endre seg skal jeg si! =)

Nå sitter jeg på skolen for øyeblikket, så blir ikke mye tid til blogging. Men jeg fikk nettopp igjen en prøve, og der fikk jeg 5/4. Jeg er veldig stolt. Så langt har jeg gjort det ganske bra! har fått 3 5'ere, også nå denne karakteren. Jeg er i ekstase !:D Det er mega flott !

I dag skal jeg faktisk ingenting.. Så om jeg virkelig er i humør kommer jeg faktisk til og gjøre en del lekser, sånn som humøret mitt er nå ser det lyst ut!
Jeg gleder meg veldig til i morgen. Steffen skal ta oppkjøring, og om han får lappen skal han og Lise Madeleine komme ut her på Austrheim og henter meg. Det kan jo bli kjempe kjekt!
Lykke til Steffen:) Du kommer garantert til og klare det! <3


Slenger inn et bilde av bilen hans i samme slengen !

Ingen kommentarer: