søndag 12. oktober 2008

Helgen

Det er ikke mye jeg har gjort i helgen, så jeg tar bare alt i et innlegg.. På fredag var jeg på Jobb.. Eller blir vell praksis jobben. Jobber i barnehage på Lindås, utrolig søte unger der=)
Var ferdig klokken tre, så tok jeg bussen hjem til byn, hvor jeg ikke gjorde stort. Satt inne og så på tv for det meste. Ca. kl halv 12 bestemte jeg meg for at jeg skulle snakke med Karoline og Therese.. Eller vi skulle skvære opp. Det gikk ganske fint, som alltids.. Vi ble sittende i noen timer og bare preiking.. Masse oppfølging og sladder. Beste i verden:)

På lørdag kom Karoline og therese opp til meg, for Karoline måtte ha tak i drikke og slikt. Så vi måtte selvfølgelig stresse med og skaffe det til henne. Meg og Therese hadde egentlig planer om og kjøre bil med Steffen, men det viste seg at vi var helt blakk. auu :( Karoline skulle i 60,70,80'talls party så da ble det bare meg og Therese. Vi ble sittende inne på rommet mitt og spise snop og se på diverse programmer på pc'en min. Forsåvidt en ganske død helg. Men er også deilig og bare ta det med ro. Mamma og dem har hatt besøk av bestevenninnen hennes og mannen og ungene, og selvfølgelig har hun en forferdelig søt liten sønn. Så når jeg ikke har sett på film har jeg dullet med ham!

Nå er det søndag og jeg skal snart hjem. Har vært med Therese i hele dag, og litt med Karoline. Da var enda en helg ferdig. shit så fort tiden går.. Og jul er det snart også.. Nei og nei.



Her skulle den lille rakkeren låse meg og Therese inne på rommet.
Han er så forferdelig søt!<3


Benjamin og Therese<3 Søteste 3åringen jeg vet om! :)

Ingen kommentarer: