lørdag 27. september 2008

Mirella




Ja, grunnen til at min bror er kommet hjem på perm er fordi tremenningen hans døde.
Det er forferdelig trist! Hun het mirella og var bare 19år. Hun skulle reise i militære uken etter hun døde. Hun døde i bil ulykke. Det var henne og 4 andre gutter i bilen, og hun var den eneste som døde. Sjåføren ble ikke skadet engang! Trond, en av dem som satt på ligger nå i koma.
Det er forferdelig trist, og ingen som er i godt humør for tiden! Jeg kan ikke fatte og begripe at hun er død. Jeg kjente henne ikke spesielt. Har kun vært på ferie med henne en del ganger. Men det og tenke på at noen du har møtt, noen du har snakket med, er nå vekke. Død, eksisterer ikke på denne jord mer. Det er ubegripelig!

Vi var i begravelse til henne på fredag, så jeg var ikke på skolen. Hele kirken var fylt opp, og den er ikke spesielt liten. Jan og Linda, foreldrene til Mirella satt helt framme, hun hadde tre brødre. Fredrik, Robert og Leonard. Jeg syns så synd den familien der. Hun var den eneste jenten deres også! Jeg kan ikke forestille meg hvordan de har det engang. Det er ingen av dem som fortjener dette! Jeg har nok mye mer og skrive om dette temaet og hva jeg mener. Men nå er det nok. Det eneste jeg kan si er Hvil i fred Mirella ! <3

Ingen kommentarer: