søndag 28. september 2008

Home sweet home !

Ja, nå gleder jeg meg godt til og komme hjem til jentene mine igjen! Begynner og bli en god stund siden jeg så dem sist! Og det er ikke bra.. Forlater Austrheim city kl 19.30 i kveld, og annkommer Bergen city 21.00. På båten kommer jeg nok til og gruble mye over hva vi skal finne på i høstferien, for det har seg nemlig sånn at jeg ikke har en eneste aning på hva vi kan finne på. Klart, det blir kanskje en fest eller to. Men ellers har jeg ingen aning! Er det noen her ute som har noen tips til hva vi kan finne på? Hadde vært fint med noen forslag! Tenkte jeg kunne legge inn et bilde eller to av gull klumpene mine:) Enjoy the beautiful sight pepps:-)


Her har du to av dem..


Og her var den siste<3

Fant ikke et bilde av alle tre samlet på skole pc'en, men skal ta og fikse det seinere:)

Ingen kommentarer: